"Aki eszi az én testemet, és issza az én véremet, annak örök élete van, és én feltámasztom őt az utolsó napon. Mert az én testem igazi étel, és az én vérem igazi ital. Aki eszi az én testemet, és issza az én véremet, az énbennem marad, és én őbenne." (János evangéliuma 6, 54-56)

Jézus Krisztus az asztal körül szerezte az úrvacsora szentségét. Nagycsütörtökön erre emlékezünk. Ma este felidézzük az utolsó vacsora légkörét. Este 6-tól nagycsütörtöki liturgia az asztal körül. Helyszín: római katolikus plébánia épülete.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyitotttemplom.blog.hu/api/trackback/id/tr502844210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása