2010.07.19. 07:23
Minden felületen jelen lenni
Fontos a marketing. Ezt már Martin Luther is tudta. Tételeit ezért nem tartotta a fiókban, hanem a kor "internetjén", a wittenbergi vártelmplom kapuján publikálta. Cálját ugyan nem érte el - az addig egységes nyugati keresztény egyházat nem
sikerült megreformálnia - követőiből alakult ki ugyanakkor az ágostai hivatllású evangélikus egyház. Ezen egyház tagjai építették a földvári templomot. (E templom alapkövének elhelyezésére egyébként 1911-ben, éppen reformáció ünnepén került sor.)
Nekünk is az a legfontosabb, ami Luther célja volt a tempomkapu összeszegelésével: az üzenet jusson el minél több emberhez. Ezért hát mi is kalapácsot ragadtunk és létrára álltunk a templom bejáratánál. Így már "óriásplakát is hirdeti": szeretettel várunk július 23-án este.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.